Sommarplaner + Slut på kurser

Alltså är verkligen sämst på att skriva här. Anledningen är att jag vill helst skriver mina inlägg på datorn och jag sitter sällan vid datorn, faktiskt. Ändå sedan jag fick iPaden av mamma så har jag skött alla grejer på den, förutom om jag skall plugga, klippa någon film eller om jag skall göra någon väldigt viktigt, som att söka jobb eller något liknande. Så ja, jag sitter väldigt sällan vid min dator. 
 
Iallafall så har jag precis vaknat och skall snart hoppa in i duschen. Börjar senare idag för att Samhällskursen är avslutade och jag har tidig lunch så ja, vi börjar senare och slutar typ två timmar tidigare. Bra planering av mina lärare, verkligen. Iallafall så skall jag INTE gå på stan efter skolan. Det gjorde jag varje dag jag var i skolan förra veckan, vilket gjorde min plånbok lite lite tommare. Och så bokade jag London-resan igår. Så taggad! Ska du hitta på något i sommar? Tell me!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback