Klantig tonåring

Ibland blir jag så himla irriterad på mig själv. Lyckades alltså försova mig till min enda lektion på hela dagen. Så himla klantigt. Men det är ju ändå försent nu så att säga.
 
Om en timme tänkte jag åka till min läkare och ta blodprov då vi skall kolla upp min sköldkörtel då jag har extremt mycket av symtomen som visar att den inte mår så speciellt bra. Har man problem med den så kan man knappt gå ner i vikt, man fryser ofta, känner sig depprimerad och så. Det ligger i släkten så det skulle inte vara helt omöjligt att så är fallet. Har redan kollat detta under förra året men nu när de har ändrat mätningarna så vill jag kolla upp det. Förra året låg jag även på gränsen så vi får helt enkelt se vad min läkare säger om det. 
 
Efter det skall jag till skolan och kolla när tvåorna spelar match mot ettorna. Det är faktiskt ett initiativ av elever så det skall bli skitkul att se. Skall passa på att lämna in en uppgift när jag ändå är där också. Så himla skönt att göra det. Jag känner hur jag bara kan slappna av mer och mer. 
 
Nu skall jag kolla klart Game of Thrones avsnittet från igår innan jag sticker!
 
Längtar så sjukt mycket till England och all shopping!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback