Inofficiellt

Jag är så himla glad just nu! Jag är klar med tvåan! Inofficielt så klart. Har skolavslutning imorgon och skickade precis in min allra sista grej. Hur skönt som helst. Och idag han jag göra två prov och hålla ett tal på typ två timmar. Var så jäkla skönt att bli klar med det! 
 
Igår så spelade ju tvåorna fotbollsmatch mot ettorna och vi vann med 8-0. Jag själv spelade inte utan valde att vara supporter. Tyckte jag var jätteduktig som hade med mig kameran, men då hade jag självklart glömt att ladda den. Suck. Imorgon händer det dock mycket grejer så skall definitivt ladda den. Är så himla glad att allt det jobbiga är över. Nu väntar året som student, herregud. Om ett år tar jag studenten. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback