Where did I go?

I HAVE NO EXCUSE, OKAY?
 
Jag suger på att blogga, jag vet. Har egentligen tagit en liten paus. Blev så jäkla mycket i skolan, humöret har vart upp och ner, kännt mig allmänt stressad bara. Som man kan göra ibland. Därför bestämde jag mig för att bloggen inte var mitt prio ett. Vet förövrigt inte ifall jag skall starta en ny bara för att få en omstart eller vad jag skall göra. Men nu skall jag vara kvar ett litet tag iallafall, och jag självklart så säger jag till ifall mina planer ändras. Största anledningen är ju att jag vill börja blogga på engelska och inte svenska. 
 
Men vad har jag haft för mig? I don't remember. Har haft massor med nationella, vart ledig en massor från skolan för att vi har bara massor med onödiga lektioner. För det mesta så har jag försökt leva livet lite, gå utanför min comfort-zone och så. En sak som jag inte har gjort är att ta bilder med min kamera, för jag suger. Har bara fotat med mobilen det senaste och det är ju inte alls lika bra...
 
Här kommer iallafall två videor från min youtube-kanal. Den första är min video från London och den andra är en slags update-video. Ja, titta själva så får ni se!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback