Torsdags ångest

Ojdå, det har nästan gått en månad. Och jag har vart i min favoritstad, London. Och sett 5 Seconds of Summer. Men livet går upp och ner hela tiden. Igår svimmade jag nästan. Jättekul. Hann berätta för mamma innan och hon fick hjälpa mig att lägga mig ner. Sjukt läskigt. 
 
Iallafall så är jag som vanligt ledig idag. Och jag spyr snart på min inlämning. Värsta inlämningen ever kan man ju lugnt säga. Går inget vidare alls. Och dessutom har jag feber. Snacka om att jag vill lägga mig ner och dö. Dessa veckor kommer bli ett rent helvete. Det är något VARJE vecka. Dessutom så bestämde sig 5 Seconds of Summer för att komma till Stockholm mitt i allt. Jättebra. Verkligen. Men jag kommer nog åka till Stockholm med Amanda. Känner att det kommer bli min enda chans att träffa de. Typ. 
 
Jaja, nu skall jag fortsätta kämpa med detta så att jag slipper sitta uppe hela natten. 
 
Här var jag otroligt taggad då det inte var långt tid innan 5SOS skulle ut på scen
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback