Studiedag

Jisses vad slut i huvudet jag är. Det är inte kul alls. Idag hade vi studiedag men vi träffades och fixade klart vårt engelska grupparbete. Det tog ungefär hundra år att fixa den överhuvudtaget så i slutet satt vi mest och klagade och skratta åt exakt ALLT eftersom att vi var så trötta. Den blev klar tillslut och nja, den blev inte riktigt som jag trott men det blir nog bra. 
 
Var hemma igen vid två skulle jag tro och då tog jag ut hunden på en promenad i regnet, vilket inte var uppskattat. Han var inte glad på mig alls och jag drog i honom hur mycket som helst eftersom att han total vägra att gå någonting. Suck, suck, suck. När jag kom in igen vart jag superhungrig så jag värmde lite rester från igår och satte mig och kollade på Captain America (den första filmen). Lyckades lägga mig ner i soffan och somna så jag vaknade inte igen fören vid sex när pappa kom hem. Kollade då klart på filmen och ja, vi vart väl klara för typ en halv timme sedan. 
 
Nu skall jag sätta mig och göra mitt personlighetstest eftersom att Sandra och Johanna tjatar gallfeber på mig. Är dock helt säker på att jag har ESFJ men jag gör om det då jag inte alls kommer ihåg och de vill verkligen veta! Snäll kompis jag är, haha. Nej, men man svarar ju bara på några frågor, inte svårare än så!
 
Drömmer mig bort till detta så länge
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback