Orkar inte

Kan ju börja med att säga att jag inte är direkt glad. Den som sade att gymnasiet var enklare än grundskolan kan ta sig i röven. Sitter här och försöker få ihop det dumma arbetet men det går verkligen inte framåt. Det går åt skogen. Fattar nada och jag kommer ju få sitta uppe hela natten. Inte kul alls. Och mamma tyckte inte ens att uppgiften var bra. Tack, verkligen tack för denna skituppgift. 
 
Grejen är att jag kan det mesta i huvudet det är bara det att jag sitter och stirrar mig blind på all statisk som man skall ha med. Och allt jag egentligen kan tänka på är att 5 Seconds Of Summer kommer hit och jag verkligen vill åka. Do you see my dilemma? UH. Får flipp.
 
Den enda saken jag egentligen glädjas över just nu är hur jäkla gosig min 1D-hoodie är och att jag borde använda den mera. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback