Måndag

Idag är jag bra trött. Hade jättesvårt att somna inatt och när jag väl vaknade imorse så hade jag huvudvärk, feber och yrsel. Verkligen superkul. Så jag har fixat lite på mitt rum och försöker få i ordning på min inlämning. Fattar inte riktigt hur jag skall börja, det är alltid mitt största problem och även hur det skall avslutas. Det är så jäkla svårt detta och så vill man ha ett så bra betyg som möjligt. Inte lätt alltså. Men måste skriva det idag och imorgon för på onsdag tror jag att vi skall fixa layouten och klippa ihop allt det som vi har skrivit! 
 
Idag skall jag faktiskt inte till min mamma, som jag brukar göra på måndagar. Utan det blir en till vecka hos pappa, vi har ju börjat med två veckor i taget. Blev lite chockad själv att jag inte behövde packa, vilket var ganska skönt. Men självklart känner jag ju av saknaden efter den andra föräldern när jag inte har vart där på ett tag. Det kanske är bra? Man kanske måste sakna människor för att uppskatta tiden man spenderar med de? Så är det nog. Nu blev jag väldigt djup. Saknar även Hannah massor, är jättekonstigt att aldrig se henne. Men vi skall nog ses snart tror jag!
 
 
Och min dator vill som vanligt inte sammarbeta så det blir ingen bild i detta inlägg heller



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback