Sommarlov

Hmm... Sist jag skrev så hade jag precis blivit klar med skolarbetet. Sedan drog jag till London, kort och gott. Och slutade skolan och drog sedan till Stockholm. Tänkte göra inviduella inlägg om båda resorna och så. Livet går upp och ner. Ena dagen mår jag super och den andra dagen känns det som att man inte hittar ljuset i tunneln, men man skall få lov att få känna så! Jag har vart hos läkaren några gånger nu det senaste och skall förmodligen dit nu i veckan igen. Har fått veta att jag möjligtvis har låg ämnesomsättning vilket innebär att min kropp inte gör av med allt som det skall, och då går jag upp i vikt är väl den enklaste förklaringen. 
 
Iallafall så har mitt sommarlov hitills vart ganska lugnt, vilket jag verkligen behövt. Gymnasiet har vart stressigt och jag har inte mått så bra mentalt sett. Så det har vart väldigt skönt att få vila ut om man säger det så. Och jag har redan hunnit att gå på bio två gånger. Såg The Fault In Our Stars båda gångerna och jisses vad jag har gråtit. Så fin och den var inte alls lika dålig som filmer brukar bli jämfört med böckerna. Se den om ni kan!
 
Nu skall jag käka lite mat, tills dess så kan ni kolla min video från London, bye!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback