Liseberg

Vilken fantastik dag jag har haft! Pappa ringde och väckte mig så jag drog på mig lite kläder, fixade mitt smink och åkte direkt hem till honom. Nästan med en gång så åkte vi till Liseberg då jag inte ens vart där i år och pappa jobbar ju där så vi får fribiljetter. Vi åkte inte så mycket faktiskt. Åkte Helix två gånger, Balder en, sedan åkte vi typ Lisebergsbanan. Sedan spelade. Och jag fick lite saker. Två gosedjur, en påse bilar, varsin bagde eftersom att vi vann varsitt race, en väggklocka samt en döskalleflaska som jag har suktat efter hur länge som helst!
 
Det var iallafall en bra dag och jag är väldigt nöjd. Enda saken jag inte gilla var att det stod en clown precis när man skulle in till spökbaren. Me no likey. 
 
Väntar förövrigt på en skiva som släpptes förra söndagen, och den har fortfarande inte kommit. 4 till 7 arbetsdagar stod det, det har gått 6. Kommer den inte imorgon blir jag faktiskt sur och jag brukar inte blir sur för sådana småsaker. Skitsamma, nu skall jag lägga mig och kolla det nya Teen Wolf avsnittet som kom ut inatt. I'm very excited!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback