Lördag

Jag har en anledning. Jag har tagit hand om mig själv. Skulle skrivit förra veckan men det blev lite spontana saker och sedan låg jag hemma med feber. Så det var inte mer med det. Men denna veckan har jag knappt gjort något. Var med farmor och min farbror i tisdags, träffade Julia i onsdags och sov hos Amanda från torsdagen till fredagen  och igår gjorde jag knappt något. Var med Amanda hos tandläkaren, sedan gick jag hem och tyckte synd om mig själv eftersom att jag hade både huvudvärk och magont. 
 
Det är klart, det satt kvar lite idag så har velat ta det så lugnt som möjligt. Funderar på att cykla bort till Amanda och hämtade min laddare eftersom att jag glömde den där. Så ja, vi får se. Klockan börjar bli mycket också. Suck. Dagarna springer förbi och det känns som att jag inte gör ett skit. Vill ha kul, få sommarminnen men det händer typ ingenting. I don't know. Det handlar nog mycket om min inställning också. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback