Torsdag

Kom hem till pappa fören en stund sedan. Känner mig så jäkla stressad över inlämningen men samtidigt vill jag bara lägga mig ner och skrika typ. Idag vaknade Amanda och jag lite för sent men det gick bra ändå. Vi åt frukost samtidigt som vi kollade på 21 Jump Street, dock såg vi inte klart den. Vid kvart över elva begav vi oss mot Johanna. Halvvägs mötte vi upp både Johanna och Sandra. Sedan så fixade vi med vårt religionsarbete. Gick hyffsat bra tycker jag, även fast jag hade glömt mina anteckningar. 
 
Kom hem till mamma igen runt halv tre och så packade jag i ordning mina saker. För en gångs skull blev jag inte "trött" av att åka mellan mina föräldrar. Ibland får jag sådan olust så jag stannar typ kvar en extra gång. Men inte idag, inte. Nepp. Nej, nu skall jag försöka bli klar innan pappa kommer hem så att han kan läsa igenom mitt arbete! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback