Söndag

Ligger just nu i soffan och tar det lugnt. Lyssnar på Digilistan precis som vanligt. Idag är det ju min plugg dag så om någon timma eller så skall jag sätta mig med läxorna. Jag går bara i skolan tre dagar nästa vecka eftersom att jag skall iväg på fredag. Kommer bli så skönt! Och jag blir bara mer och mer van med naglarna! Dock skriker jag till då och då för att jag slått till någon. 
 
Vet ni vad? Jag har börjat tänka så mycket på vad jag vill göra efter gymnasiet. Självklart vill jag stå på hundratals olika scener men man måste ju ha en backup-plan. Och jag vill ju dra till London. Så jag har börjat kolla runt lite och jag väljer mellan journalistik och psykologi-linjen. Jag kommer ju läsa både och senare på gymnasiet så jag får väl se vad som känns bäst! Men båda verkar så himla intressant. 
 
Älskar denna bild på Hannah, mig och Carro
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback