Resor

Herregud, va trött jag är. I fredags gjorde jag inte mycket alls. Tog det mest bara lugnt. 
 
Igår var en väldigt låååång dag. Mamma väckte mig vid halv tio och jag fick motvilligt gå upp. Vid tio tiden kom mormor och hämtade oss så åkte vi till Ikea. Vi gick mest och kollade på saker till mitt rum samt att vi plockade på oss lite mer. Mormor och jag hade så kul. Vi retade mamma nästan hela tiden och gjorde allt för att skämma ut henne, och vi lyckades!
 
Vid halv tre skjutsade mormor hem mig till Hannah. Hon fick sin body mist som jag köpte i England och sedan gick vi och mötte upp tjejer från Rambergsskolan. Med en gång gick vi och bowlade och det var så kul. Och jag vann. Woho! Kände mig asgrym. 
 
Efter bowlingen åkte vi in till stan och åt på Max. Var hur trött som helst då jag fått alldeles för lite sömn under natten. Och efter maten fick vi springa till spårvagnen, det var inte kul. Kom hem runt klockan sex och då beställde jag blanketter inför mina körlektioner samt kollade på biljetter till min London-resa med Sandra. Är så glad.
 
Och idag då. Vaknade svin sent. Satte mig nästan med en gång vid datorn och bokade biljetter till London. Är jätteglad. Och det blev inte så överdrivet dyrt heller. Tror Sandra också är ganska så taggad, haha. Samt idag så har jag skrivit jättemycket med Cassie inför vårt Stockholm-besök. Och mamma har pratat med Hannahs mamma inför resorna i juni. Åh, det är resor hit och dit hela tiden. Blir lite smått snurrig men jag är glad!
 
Hannisen och jag innan vi åkte iväg till London, förra februari
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback