Måndag

Jag fryser! Har haft en jätterolig dag. För en gångs skull så var spanskan inte sådär jättesvår och det var skönt. Under håltimman försökte vi plugga men det slutade mest att vi snackade om kända svenskar (som är kända utomlands då) och hur utlänningar ser på svenskar. Och sedan så kom det en ny tjej och hon verkade jättetrevlig. Matten flummade vi bort ganska mycket, fast jag fick gjort mycket. Aja! 
 
På svenskan hade jag såååå kul. Satt mest och pratade med Amanda, Mårten och William. De satt typ och ritade massor i min kalender och vi skrattade ganska mycket. På idrotten så åkte vi skridskor. Jag lyckades inte ramla på isen, men jag ramlade efteråt. Inte mitt fel att det var en stor isfläck, gömd under massa snö. 
 
Efter skridskor åkningen gick jag till mammas jobb, satt där i ungefär en halv timma och gick sedan och fikade med hennes kompisar. Var mest för att jag ville ha gratis fika, mohaha. Men det var kul ändå. Nu skall jag sätta mig med min hemtenta, suck. Vill verkligen inte!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback