Frozen Yoghurt is mighty popular

Äntligen fredag! Vaknade alldeles försent idag så jag hann inte äta någon frukost. Sprang dock förbi en liten kiosk och fick köpt lite saker. Under samhällen kollade vi på filmen Äta, sova, dö och den var väl sådär. Den var lång tråkig men det var en bra bild av hur samhället faktiskt kan se ut. Och så fick jag reda på mitt betyg i Samhälle1b. Tänker inte skriva ut det här men det var bättre än vad jag fick på grundskolan, så jag kände mig asgrym. 
 
Under rasten så sprang jag och Amanda till 7eleven, precis som vanligt. Det börjar bli en dålig vana för oss. Till lunch fick vi faktiskt chicken nuggets och skolans smakar gott. Eller det kanske bara är jag som tycker så. Ja, Amanda och jag skyndade oss tillbaka till skolan eftersom att vi ville ha bra platser. Och det fick vi också! Historian gick ovanligt fort och sedan var det engelska. Vi fick svar på våra test och jag blev inte nöjd. Trodde det gått svin bra men usch så dåligt det gått. Men i vanliga fall brukar jag få jättebra, så förhoppningsvis gör det inget. 
 
Efter skolan åkte Emma, Sanna, Rebecca och jag till Frozen Youghurt men det var fullt av folk, så Emma och jag åt på Subway och de andra gick till 4-gott och köpte godis. Och efteråt gick Emma och jag också och köpte godis, och jag chips. Är ju inget direkt godis-fan. Pappa fick faktiskt det mesta av mig. 
 
Tror jag kanske skall sätta på en film eller så och ligga i sängen och bara ta det lugnt. Är helt slut. Och jag är glad över att det är helg!
 
 


Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2014-01-24 // 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback