Födelsedagar

Vill typ lägga mig ner och gråta. Så trött är jag. Sitter här och kämpar med min hemtenta. Suck. Varför började jag inte under jullovet? LOLLO!!! Fast jag skall inte klaga. Denna dag har faktiskt vart bra. Dock vaknade jag och visste varken vilket år det var eller vad jag hette, så jag började dagen med sömnen i ögonen. Innan vi började sprang Amanda och jag och köpte en semla till Johanna eftersom att hon fyller år idag. Hon uppskattade den, verkade det som iallfall. 
 
Under matten satt vi mest och slet våra hår då vi inte förstod hur sjutton miniräknarna fungerade. Vår lärare hade till och med en "kurs" för oss. Kändes ju verkligen bra... Men det gick bra. Under religioner satt jag och lyssnade igenom vår intervju som vi vart iväg på i torsdags. Och det tog hela lektionen. Maten var god, för en gångs skull. Och svenskan var ganska lugn. Vi skulle argumentera om olika saker. Min grupp var för avskaffning av studentflak så det var faktiskt ganska så intressant. På spanskan hade vi läxförhör och sedan gick vi igenom en text. Dessutom fick vi sluta tio minuter tidigare då vi alla var otroligt trötta. Skyndade mig i princip hem. Mormor kom strax efter mig eftersom att mamma också fyller år idag (GRATTIS IGEN, MAMMA!!!). 
 
Hon fick sina presenter (av mig fick hon en badbomb och en fotskrubb, båda från Lush). Sedan så satte vi oss och åt prinsesstårta. Och en liten stund senare kom Hannah och Annika. Det var en liten överraskning för mamma. Så vi satt och skrattade ett tag. Och det var så kul att träffa Hannah igen. Det blir så konstigt att gå från att ses varje dag i nio år till att aldrig ses. Men vi fick planerat lite inför London. Och nu är vi så taggade som det bara går. 
 
Och sedan de gick har jag bara suttit med historian. Orkar verkligen inte. Men nu skall jag försöka att bli klar med minst en uppgift. Annars kommer jag börja gråta. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback