Beauty day

Gud, vilken lång det har vart, eller det känns som det iallafall. Gick upp typ vid tio och fixade iordning mig själv ett bra tag. Vid tolv åkte jag mot Joanna och det tog mig nästan en halvtimme. Trodde det skulle ta typ en kvart. Men hon fixade iallafall mina naglar idag, och det är så ovant. Fastnar i typ allt, kan knappt skriva på mobilen eller datorn. Men jag blir mer van. 
 
Kom hem runt halv fyra och har inte gjort så mycket. Försökte städa, men jag kom inte så långt. Fick handlat lite grejer och hjälpt pappa med maten. Och när vi ätit så somnade båda, precis som vanligt typ. Nej, nu tror jag faktiskt att jag skall lägga mig i sängen och kolla Hart of Dixie. Är svintrött. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback