Att se framemot - Närmsta halvåret

31 Januari: Ellie Goulding
Då drar Cassie, jag och hennes mamma till Stockholm. Cassie och jag skall se Ellie Goulding och vi taggar järnet. Nio dagar kvar!
28 Februari: London
Då får jag äntligen åka tillbaka till mitt älskade London och denna gång tillsammans med Sandra! 
3 Mars: 5 Seconds Of Summer
Medan vi är i London passar vi på att gå på 5 Seconds Of Summer, eller, det är ju egentligen därför som vi åker dit. Vi kommer ha så fruktansvärt kul!
10 April: 17 år!
Jag fyller då äntligen år och jag längtar så! 
5 Juni: London igen, hihi
Haha, jo det blir faktiskt London igen. Och denna gång med Hannah, hennes mamma & min mamma. Kommer bli så jäkla bäst. 
7 Juni: One Direction
Och självklart skall vi se One Direction i London. Jag längtar så att få se mina favoritpojkar igen. Kommer vara över ett år emellan!
11 Juni: slutar ettan
Jag längtar faktiskt. Till att få ha sommarlov. Att ha lov överhuvudtaget. Att bara få koppla av. Det enda jag inte längtar till är värmeslaget som jag får varje år. 
13 & 14 Juni: One Direction, igen
Yes. Det blir One Direction tre gånger på en vecka för mig. Jag vet inte riktigt hur det blir ännu. Men jag ska iallafall (som det är sagt) gå med Hannah och Carro på den första och sedan möjligtvis Amanda på den andra! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback