Årsresumé del 2

Juli
Efter att ha slitit på mitt sommarjobb i tre veckor tog jag en välförkänt semester med Hannah och hennes familj i Säfsen. Oturligt nog lyckades jag bli dålig men vi hade ändå kul! Carro och jag gick på Lotta på Liseberg tillsammans och pappa lyckades fixa lite bättre platser till oss. Umgicks med Hannah, Carro och Linnéa under Gothia och hade det allmänt mysigt. Den 20 Juli gick mamma och jag på konsert och såg Olly Murs och Robbie Williams. I slutet av månaden kom mina sysslingar till Sverige och fick gå på dop samt passa minstingen. 
 
Augusti
Passade båda småpojkarna tillsammans med farmor samt att jag vart lite smått sjuk på grund av värmen. Jag bestämde mig även för att klippa av mig mitt hår och färga ombré. Åkte till Ullared med Hannah och vi var otroligt trötta. Gick på Rix FM festivalen med Yomna och Carro och lyckades se min farbror när han spelade trummor. I slutet av månaden började jag även på gymnasiet. 
 
September
I september var det allmänt roligt. VI i klassen började fortfarande att lära känna varandra och det var inte så speciellt mycket skolarbete. Vi hade även vår inspark och det var hur kul som helst. Carro sov över och dagen efter satt vi och pluggade inför vårt första samhälle prov. 
 
Oktober
Oktober var för det mesta segt i början. Vi hade ett Harry Potter-maraton i skolan inför Halloween, jag vann en biobiljett då jag svarat rätt på en frågesport. Och sedan åkte mormor och jag till underbara England. Var så mysigt och vi hade så kul. Dock så avslutades tyvärr oktober med en panikattack efter att jag kom hem från England, Usch. 
 
November
November var upp och ner. Jag var lycklig, jag var ledsen. Mådde så jäkla dåligt i början och visste inte vad jag skulle göra. Men det blev bättre. Gick till 1D-world med Carro, Johanna och Linnéa men det var väl sisådär. Var inte så mycket att se samt att Harrys "stand-up"- docka stod inne på JC... Några i klassen gick även och såg den Catching Fire som var sååååå bra. Men i slutet mådde jag inte alls bra. Vi var tvungna att säga hejdå till Adidas. 
 
December
Ja, vad gjorde jag egentligen under December? Plugg, plugg, plugg. Och så mådde jag ganska så dåligt. Men jag försökte att se det från den ljusa sidan hela tiden. På nyårsafton var jag hemma hos Emma och det var kul. Men nu blickar jag fram mot det nya året och jag är så redo!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback