Årsresumé del 1

Januari
Började året med att ha skitkul med Carro eftersom att hon sov över på nyår. Det hände inte så jättemycket Januari-månad. Jag var allmänt sjuk och Adidas försvann för första gången men blev snabbt återfunnen. Samt att de förbannade nationella proven började. 
 
Februari
I februari så försvann Adidas återigen och jag var ett känslomässigt vrak hela den dagen i skolan. Men jag lyckades hitta honom under en liten buske och jag vart så lättad. Februari var en så jäkla bra månad. Fick se min första One Direction konsert samt att 5 Seconds Of Summer var förband. Hannah, jag + våra mammor hade så jäkla kul de tre dagarna. 
 
 
Mars
Första mars gick hela klassen på friidrotts-EM på Scandinavium och vi lyckades få en bild med Kajsa Bergqvist. Lyckades bli av med rösten så där lagom till att Anton Hysén skulle besöka vår skola så jag kunde knappt prata. Efter ett läkarbesök tog mamma med mig ut på stan och vi åt en väldigt mysig frukost på Espresso House. 
 
April
April var en sådan mysig månad. Jag fyllde 16 och var otroligt lycklig. Mina bästa tjejer firade mig och gav mig två One Direction-masker och vi hade en otroligt rolig kväll. Mamma och jag flyttade även tillbaka till Hisingen och samma dag så sov Lalita hos oss. Dagen efter åkte vi upp till Stockholm och såg Justin. Var så otroligt lycklig! Vi vart så otroligt lyckliga efteråt så att vi satt och grät (Jag gråter aldrig på grund av konserter i vanliga fall!). April var en utav de bästa månaderna detta år!
 
Maj
Denna månaden kom verkligen sommaren till oss. Från att gå från minus ena månaden till att koka av svett vart lite av en chock. Cassie och jag spelade in vår första video tillsammans och hade så kul! Och dagen efter åkte Carro, mamma och jag upp till Stockholm för att se One Direction. Det var första gången för Carro och vi hade så otroligt kul! Vi kom överens om att de var den bästa konserten vi vart på. Dagen efter besökte vi även Greta Garbos grav, lite coolt. Hade allmänt kul denna månad och jag var i lite exstas över att sluta nian. 
 
Juni
Denna månad var känslomässig. Cassie lyckades få med mig på en Håkan Hellström konsert, jag gick ut nian. Var så sjukt konstigt. Vår bal var så jäkla rolig och ja, jag grät efter skolavslutningen. Och jag lyckades komma in på mitt första handsval på gymnasiet. Jag var så lycklig. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback