young and sweet only seventeen

Vad finns det ens att skylla på? Min lathet? Min glömskhet? Det är ungefär så. En skolvecka gick iallafall och jag har fyllt 17 år! Känns konstigt på något sätt. Jag, 17? Om ett år befinner jag mig förmodligen i New York, vet inte exakt när vi åkter dit dock. Vad har jag mer gjort? Jo, jag blev firad av några tjejer i klassen och fick massor med roliga presenter. 
 
I söndags hängde jag med min sjuåriga kusin. Vi gick och såg Frozen på bio då hon inte sett den, åt mat tillsammans och bara hade supermysigt innan min faster kom och hämtade oss. I måndags var Amanda här hos mig och vi skrattade massvis samt att vi kollade på ett avsnitt av Glee, såg dokumentärfilmen "Catfish" och började kolla på Teen Wolf. 
 
Igår åkte Amanda och jag till Torslanda där Sanna mötte upp oss och sedan stod vi och bankade på hos Felicia när hon tydligen stod i duschen. När Felicia vart klar gick vi hem till Sanna och kollade på Avengers och hade superkul. På kvällen gick jag och såg "Noah" tillsammans med pappa och Mari. Kändes som det bästa att göra när Emma Watson ändå fyllde 24 år. 
 
Idag skulle jag egentligen iväg redan vid 11 men det blev inställt och jag skulle egentligen hem till Cassie men hon vart dålig så vi skulle ses nästa helg istället. Har mest pluggat svenska och religion idag. Skall skriva ett anställningsbrev som förhoppningsvis blir bra! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback