Trötthetensdag, eller?

Vilken seg dag det har vart idag. Sov väldigt lite inatt så jag vart helt borta imorse när mamma väckte mig. Kom iallafall iväg till skolan. Hade matte på morgonen och sedan hade jag håltimma då jag redan haft mitt engelska nationella prov. Vi var några som gick till espresso house och där satt vi i någon timma eller så. Innan lunch gick vi till biografen och köpte biljetter till Divergent nästa vecka och jag är så taggad! Har ju dock inte läst klart boken men det gör jag lätt denna vecka. Vi hann aldrig gå till matsalen så jag åt gifflar till lunch, inte det bästa men det var det enda valet. Samhälle och historia lektionerna gick superlångsamt och allt jag ville var att åka hem. 
 
Slutade ju tillslut och när jag kom hem så var mormor och mamma redan här. Vi försökte boka en Englands resa åt mormor men det gick inget vidare så vi skulle försöka någon annan dag istället. Ingen av oss följer med då vi själva åker dit typ två veckor efter, haha. England-nördar hela släkten. Har mest kollat på Teen Wolf och gjort små saker här hemma. Är som sagt väldigt trött så jag tror att jag går och lägger mig tidigt idag, även fast jag är ledig imorgon. 
 
Jag orkar faktiskt inte leta upp en bild och jag orkar inte ta någon nu heller för jag ser ut som en mupp så ni får stå ut med ett bildlöst inlägg. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback