Påskafton

Och så vart det påskafton. Idag vaknade jag och tänkte "nej, idag går jag inte ut förutom med hunden". Så jag lade mig i sängen och läste i religionsboken. Efter ett tag tröttnade jag tillslut och kollade vad pappa gjorde. Slutade med att vi tog en promenad till Nordstan där han lämnade tillbaka ett par byxor och sedan köpte vi kaffe.  Därefter tog vi en promenad upp mot Avenyn innan vi gick hem igen, tog med Daddy och åkte till Frölunda Torg. Vi fick bokat tid hos optikern för mig och sedan åkte vi hem. Jag lagade snabbt i ordning lite påskmat som vi åt så fort Mari kom hem och sade har vi bara legat i soffan. Jag har kollat Teen Wolf och nu kollar jag Harry Potter som går på fyran. 
 
Skall fixa lite grejer på datorn, kolla klart Harry Potter och sedan går jag och lägger mig. Får se vad jag hittar på på förmiddagen (plugg antagligen) innan jag går och träffar Felicia. Vi ska se den nya Spiderman-filmen och jag är sååå taggad! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback