My weekend

Har inte lagt ut något från i fredags. Slutade tidigare då jag skulle till läkaren och sedan åkte jag hem ganska omgående då jag skulle till Cassie senare. Var inte hemma i mer än en timma innan jag åkte till henne så sov jag där. Vi gjorde inte så mycket. Pratade, var ute med hennes hund, åt kinamat och tittade Harry Potter. Sen så fick jag ju träffa hennes mormor och morfar och de var super snälla!
 
Igår kom jag hem runt ett så hoppade jag in i duschen, bytte om och sedan gick mamma och jag hem till Hannah. Ganska snabbt gick vi till en restaurang så planerade vi lite inför London och New York. Vi alla är så taggade och jag längtar något otroligt. Bara 39 dagar kvar (jag räknar inte alls). 
 
Idag satt jag ute en stund med mamma och våra grannar och bara pratade lite. Försökte läsa men det gick inget vidare, vi alla åt lunch tillsammans samt att jag lekte med min grannes treåriga lilla dotter. Hon är supersöt och lägger klockrena kommentarer. Har även pluggat lite matte och funderar på att spela sims. Ja, jag spelar det fortfarande. Dock vet jag inte vart mitt Sims 3 är och mitt Sims 2 spelas på världens sämsta dator. See my problem? 
 


Bella

Nu är månadens blogg uppe! Kika in och kolla om det blev du! Om inte, så finns redan nu en ny tävling uppe! Kram på dig! :)

2014-05-01 // 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback