Fredag

Sitter just nu på mitt rum och tittar ut på det tråkiga vädret. Igår var jag med Jacqueline och vi hade så kul. Först köpte vi crepês som vi åt i vårvädret. Hon gav mig min födelsedagspresent vilket var ett presentkort på Topshop samt ett påskägg. Vi gick mot avenyn där jag fick syn på Amanda så jag sprang fram till henne och hälsade lite snabbt. Jacqui och jag gick runt ett bra tag och kollade på massor med saker. Jag fick köpt ett par mjukisbyxor, ett linne, två t-shirtar, Catching Fire-filmen samt den första Harry Potter-boken (nej, jag har inte läst alla, shame on me). Efter ett tag tog vi en liten fika och bara satt och pratade. Älskar verkligen henne, vi har vart vänner i snart åtta år. 
 
Idag vaknade jag otroligt sent då jag hade lite sömnproblem inatt. Hatar när det blir så. Kollade klart på ett avsnitt av Teen Wolf samtidigt som jag åt en bakelse som pappa tagit med sig hem. Mumma. Nu skall jag sätta mig och se om jag förstår något av religion då vi har kurs prov på tisdag. Känner mig inte alls pepp. Nu börjar ju alla nationella proven igen. Har ungefär två saker varje vecka. Det som är skönt är att det inte blir lika mycket plugg eller läxor och om det blir det så kommer vi antagligen protestera i klassen, vilket brukar funka för oss! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback