Torsdag

Sitter just nu i soffan. Carro åkte hem runt klockan sex och jag har pluggat ganska mycket. Visst vi satt ute på gården - mamma och jag - och pratade med grannarna. Men annars har jag i stort sett bara pluggat. Och jag skall plugga mer snart. Men man måste liksom ta pauser då och då! Annars blir man ju bara rastlös. 
 
Känner mig inte alls peppad på att gå till skolan imorgon. Tur att jag har sovmorgon så att jag slipper gå upp sex på morgonen. Nu går jag upp runt åtta. Men provet är ju första lektionen så då får man det överstökat. 
 
Åh, blir galen på Carro och Matilda. De försöker att leka matchmaker och försöker att para ihop mig med i princip alla. Matilda drog och slet i mig igår hur mycket som helst. Haha, fast det är ju ganska roligt. Blir ju kul ifall de faktiskt lyckas!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback