Torsdag

Sitter i skräddarställning i sängen med datorn framför mig och idol på. Igår mådde jag rent utsagt skit. Hade lyckats fått i mig mjölk så ja, var inte direkt på topp. Idag var Carro, Tove och jag hemma hos Matilda och pluggade. Eller, vi försökte plugga och jag fick lite gjort! Vi hade iallfafall skitkul även om de försökte skämma ut mig så mycket som möjligt. 
 
Tror faktiskt att jag skall gå och lägga mig snart. Är skittrött och vill upp tidigt imorgon även om jag har sovmorgon. Åh, är så avis på treorna. De ska nämligen prova studentmössor. Kan tiden snabbspolas två år eller så. Och just det, kommer förmodligen att gå på One Direction TVÅ gånger i juni nästa år. TVÅ gånger på en vecka. Jaddå!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback