Söndagsplugg

Idag känner jag mig faktiskt ganska pigg. Visst jag sov väldigt sent men ändå. Hade egentligen planer för att träffa Hannah, Carro och möjligtvis Linnéa men de blev inställda. Jag har massor med plugg och samma för Carro. Så ja, jag blir väl hemma förutom små avbrott för promenader med hunden. Veckorna flyter på nu. Nästkommande vecka är full utav grejer och jag är så taggad! Men samtidigt inte, haha. 
 
Nej, nu skall jag äta mina pannkakor som står på skrivbordet samt plugga på om de mänskliga rättigheterna. Det är faktiskt väldigt intressant så då är det bara roligt. Jag kikar förmodligen in sedan igen, om jag orkar. 
 
Ignorera att mitt skrivbord ser otroligt stökigt ut!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback