Söndag

Förlåt för att jag skrev ett så sjukt konstigt inlägg igår. Det är så jag blir när jag får tag på konsert biljetter. Spelar liksom ingen roll till vad, jag blir sådan. Och efter att jag skrivit det fick vi tag på tre biljetter till konserten dagen efter. Men nu skall jag sluta skriva om det. 
 
Något står inte rätt till med min dator. Spelar ingen roll vilket internet jag är inne på, det är ändå segt. Vad ska jag göra?! Har ju ett grupparbete som jag sitter och jobbar med! Det handlar förövrigt om trafficking. Inte direkt roliga grejer att sitta och läsa om. Speciellt inte när allt står på engelska. Jag tycker i och för sig om engelska men det är ändå frustrerande. 
 
Dessutom fällde jag en liten tår för en liten stund sedan. Så sjukt töntigt. Jag klickade mig in på Zara Larssons blogg och när jag såg bilden på henne och Cher Lloyd så fällde jag en liten tår. För egentligen skall det finnas en sådan bild på mig och Cher också! Jag skulle egentligen träffat henne i april när jag var i London och såg henne live. Men det blev fel någonstans i kommunikationen. Och nu finns det ingen sådan bild. 
 
Skit samma! Nu skall jag plugga mer. Har samhälle och sedan måste jag läsa min svenska bok. Jag orkar inte. Men den här bilden på mig och Messi får mig på lite bättre humör!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback