Lyckan som uppstår.

Sitter just nu i soffan, lite smått chockad. Magen värker också. Kan inte fatta vad som precis har hänt. I vår, då jäklar. Först åker Hannah, jag och våra mammor över till London den femte juni. Vi ser One Direction den sjunde och kommer hem igen den åttonde. Den elfte har vi skolavslutning, dagen efter åker Carro, Hannah, jag och möjligtvis mamma och Hannahs mamma upp till Stockholm. Och på fredagen ser vi One Direction återigen. Två gånger på en vecka. Fatta lyckan jag känner! Det känns så jäkla bra och jag vet inte riktigt vart jag skall ta vägen. 
 
Nu skall jag byta om och försöka äta lite mat. Sedan är jag antagligen borta hela dagen. Skall först till bokmässan med några tjejer från klassen och sedan skall jag på barnkalas. Idag kan ingen få mig att må dåligt. Ingen. 
 
Känner att jag kommer gå runt med ett sånt här leende hela dagen...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback