Torsdag

Jag vet inte vad det är med mig. Har inte vart aktiv på internet de senaste dagarna alls. Kanske någon grej på twitter och att jag har kolllat vines. Annars har det inte riktigt vart något. Har jag suttit vid datorn så har jag bara pluggat. Igår var det iallafall redovisning för våra grupparbeten och jag tyckte det gick superbra för min grupp. Var nervös precis som vanligt men i min nya klass så kändes det så mycket bättre. Ingen som satt och små fnissade när man sade något. Så det var bra. 
 
Idag var det ju den schemafria-dagen precis som vanligt. Mötte upp Tilda vid elva så gick vi för och köpte ett nytt anteckningsblock till mig, lunch och varsin kaffe. Egentligen var det studiedag för hela skolan idag men vi kände att vi pluggar bäst där så vi gick dit. Var där till halv fyra tror jag och sedan åkte vi in till stan. Kom hem med en ny blus och ett basic-linne. Köpte även med mig sushi hem och det var så gott. Skall antagligen gå ut med hunden snart, tror jag. Är så trött och vill nog sova ganska tidigt idag då det händer mycket grejer imorgon. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback