Te i stora lass

Tänkte uppdatera er på hur jag mår. Visade sig att jag antagligen har något virus och det är därför jag känner mig så nere. Har feber, huvudvärk, yrsel samt att rösten går upp och ner. Detta har lett till att jag har vart hemma varje dag hela veckan och kommer bara vara i skolan imorgon. Idag är det ju schemafri-dag så jag är i stort sätt sjukskriven tre dagar. Vet inte hur länge jag kommer vara i skolan imorgon. Är helt säker på att jag skall dit iallafall då jag har prov. Om jag går hem efteråt eller inte, det får vi se då. 
 
Har iallafall druckit te i stora lass och ätit inte lika mycket... Har nästan tappat min aptit helt men har ändå velat äta konstant. Vilket ledde till illamående igår. Mindre kul. Mamma är också dålig så vi båda tar hand om varandra. Nu skall jag sätta mig och plugga och dricka massor med te. Köpte nämligen med mig 320 tepåsar. Woops. 240 från PGtips och 80 från Yorkshire tea! Mumma.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback