Söndag

Sitter i min soffa och är allmänt trött. Somnade flera gånger igår och det ledde till att jag gick och lade mig alldeles försent igår kväll. Och nu joinade Adidas mig i soffan. Idag blev det en bit engelskbröd till frukost, dock inget te då vi inte har någon mjölk hemma. Suck. Drack upp allt igår utan att tänka på mitt morgonte. Dumt. 
 
Idag kanske jag spelar in en video. Måste först och främst fixa mig då och det vet jag inte om jag orkar. Ser ut som ett vrak. På riktigt. När man är tvungen att gå upp tre på morgonen (efter att ha somnat halv ett) och sedan ta sig till flygplatsen, för att sedan sitta på planet i en timma innan man kan lyfta, så att man kommer en timma försent hem, sedan hem till mormor och sedan kunna komma hem, ja då är man trött! Men mamma såg så där glad ut när jag kom hem då gjorde det mig på lite bättre humör. 
 
Sitter förövrigt och lyssnar på Digilistan, precis som jag brukar göra varje söndag. Det är bara skönt att höra lite musik som är populär. Visst, vissa låtar är totalt sönder tjatade men det funkar. 
 
Lilla Lloyd (han är inte liten, jävligt stor för att bara vara fem) (han är förövrigt min syssling/tremänning) somnade på min arm i tisdags på väg hem från flygplatsen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback