Måndag

Jag ligger i soffan och mår... Ja, jag vet inte hur jag själv mår ens en gång. Fick knappt sovit något inatt, har huvudvärk och kroppen känns tung. Tung som om att jag inte orkar resa på mig. Har ingenting som får mig att vilja gå upp från sängen. Låg kvar jättelänge idag då jag inte gick till skolan. Hade feber dessutom. Anledningen till varför jag gick upp var för att klockan var för mycket för att ligga kvar. 
 
Mormor kom förbi för ett litet tag sedan, men hon stannade inte så länge. Min yngsta kusin fyller år idag. Hela tre år. Tiden går så fort. För tre årsedan mådde jag inte alls bra. Och ibland faller jag tillbaka. Som nu. Hörde att vi fick en läxa tills imorgon och jag känner inte någon ork. Orken finns inte alls. Vet inte vad jag skall göra. Vet inte alls. Känner mig bara så allmänt trött på allt. Och jag har precis haft lov. Jag skall vara pigg och uppvilad. Men det är jag inte. England skulle ge mig mer styrka. Men det har det inte. Och jag vet inte varför.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback