Måndag

Sitter just nu i min säng efter en väldigt lång dag. Vaknade alldeles försent vilket ledde till: inget smink, glömde idrottskläderna hemma samt att jag glömde en läxa. Så irriterande! Men det gick bra ändå tycker jag. Spanskan gick det ovanligt bra på och på hålen fick jag och Sandra gjort lite iallafall. Innan det spårade ur... Vi började snacka om att dra till London på sportlovet och nu är vi ungefär sex personer som vill dit. Mamma skulle fundera på det så. Så gör jag alltid, henne frågar jag först. Det är liksom ingen idé att fråga pappa först. 
 
Men iallafall så gick jag och Tilda en liten promenad istället för att ha idrott samt att jag följde med henne till vårdcentralen. Känner dessutom hur min rygg bara blir sämre och sämre. Har ont i stort sätt hela högra skulderbladet, nacken och lite längre ner på ryggen. Aj. Blev ingen massage hos farmor i helgen så jag skall antagligen dit på torsdag så att hon kan massera ut knutar om jag har det. 
 
Nej, nu skall jag fortsätta på mitt historia arbete. Tycker inte alls om detta. Usch.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback