Jag älskar dig.

Jag är sååååå trött. I fredags så gick Tilda och jag hem till mig och gick ut med hunden, direkt efteråt åkte vi hem till mamma så sov hon här.
 
Igår var det en låååång dag. Gick väl upp tjugo i tio för att åka intill skolan och vara elevguide på öppet hus. Var superroligt men man var väl lite extranervös när det var vuxna som man pratade inför. Men jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig ändå. Så vid två gick Carro och jag och handlade mat och åkte sedan hem till pappa för att ta hand om hunden återigen. Kom därifrån vid sju och åkte raka vägen hem. Klockan åtta så började One Directions livestream och den höll på till halv fyra imorse. Var bra trött när jag äntligen somnade. 
 
Vaknade idag vid elva men jag gick inte upp fören tolv. Det har vart en väldigt känslosam dag idag. Vi har tyvärr bestämt oss för att avliva den ena katten då vi känner att vi inte vill slösa onödiga pengar på veterinären när vi ändå inte får honom att bli bra. Han kissar överallt och beter sig allmänt konstigt. Vi har kastrerat honom (gjordes när han var kattunge), gett honom medicin för urinvägsinfektion, gett honom en hormonspruta samt att vi har en grej i väggen som utsöndrar ett lugnande medel. Men inget funkar. Idag gick droppen och vi klarar inte längre av att ha honom. Så imorgon skall mamma ringa veterinären för att boka tid för avlivning. Blir så fruktansvärt ledsen. Han är världens finaste. Och han blir bara tre år gammal. Kommer bli så konstigt att bara ha en katt kvar. Men det är sådant man får förutse när man köper husdjur. En dag kommer de inte att finnas kvar. Och det är jobbigt. Kommer sakna honom otroligt mycket. 
 
Älskade bebisar
 


så söt bild!!

Svar: åh, tack :)
Louise Burgos

2013-11-24 // 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback