Fredag

Ja, jag har inte bloggat på ett bra tag... Förra veckan var jag ju dålig och bloggen hängde på det lite. Veckan har gått upp och ner som bara den. Skulle egentligen till pappa i måndags men av olika anledningar så stannade jag hos mamma. Fast fick träffat honom en snabbis. I onsdag blev jag dålig igen och kroppen sa starkt ifrån. På kvällen blev jag dock bättre så då kom pappa och hämta mig så gick vi på bio och jag fick äntligen komma hem till honom efter tre och en halv vecka. 
 
Vi såg Thor och jag tyckte den var jättebra. Var nog även till en fördel att jag hade kollat både ettan och Avengers-filmen, så det är ett tips ifall ni skall gå och se den! Igår var jag också dålig. Men som tur var så var det ju schemafridag! Idag kom jag iväg till skolan och tack vare att jag cyklade så vaknade jag nog till liv! Har för det mesta vart med Sandra idag. Haha, vi skrattar åt allt. Vi skrattade till exempel åt att vår lärare sa "Ja, men tänk så när Fredrik Reinfeldt fortfarande var gift med Filippa. Då kanske hon skickade ett sms där det stod Jag köpte med mig räkor hem till ikväll det kan vi ju inte få reda på bara så." herregud vad vi garva. Och det var bara vi i hela klassen som tyckte att det var överdrivet kul. Haha, herre min gud...
 
Sen så gick vi och pratade om en weekend i London tillsammans. Lät så jäkla kul och jag vet att Sandra och jag hade levt loppan där. Åh, nej. Nu får jag sluta...
 
Lade ut den här sexton år gamla bilden på instagram i söndags inför farsdag. Som ni ser så har jag alltid vart ett stort fan av mörkchoklad...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback