Varmt

Orkade knappt göra något alls igår. Kollade bara på tv med Mari och så vilade vi oss väldigt mycket. Det är så fruktansvärt varmt ute (jag klagar inte!) så det är svårt att göra något överhuvudtaget. Och jag sitter nästan aldrig vid datorn nu för tiden. Om jag gör det så gör jag mina läxor. 
 
Jag är så skoltrött just nu. Går typ till skolan, försöker hänga med, gör mina läxor. Det är typ det som händer i mitt liv. Så himla super kul! Vill bara att betygen skall sättas så vi kan andas lite. Känner mig stressad hela tiden. Nej, nu skall jag se om fläcken på mina shorts har gått bort och att de torkat, så att jag förhoppningsvis kan ha de sedan!
 
Carro och jag på ett tåg till Stockholm



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback