The Look Of Judgement

Igår var det den längsta dagen i skolan. Från klockan åtta till tjugo över tre. Dock kollade vi på film två av lektionerna, två vart inställda så, ja. Efter det blev det ett besök hos frissan efter nio månader. Toppade bara håret, max fem centimeter rök. Det var mitt krav. 
 
Idag stannade jag hemma från skolan. Redan igår började jag må riktigt illa och det gör jag då fortfarande. Men nu har jag fått i mig lite mat och dricka, så jag hoppas att det blir bättre. Kan vara laktosen som spökar. Och jag har fått för mig att jag är pollenallergicker. Så fort jag tar en promenad med Daddy nyser jag och ögonen kliar, men inte annars. Mycket konstigt!
 
Messi tyckte att jag betedde mig riktigt konstigt. Kommer inte ihåg varför, men han satt och titta så här på mig ett bra tag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback