Sovmorgon

Klockan är för mycket för att jag egentligen skall vara vaken. Och idag började jag inte fören tio över tio. Fick dock gå till skolan i ösregnet och när jag kom fram såg jag ut som en panda. Blev klar med ett spanska grupparbete idag, fick jobbat på no arbetet, so arbetet och min tavla på bilden. Så jag har i stort sätt bara jobbat för att bli klar till betygsättningen. 
 
Efter skolan så mötte jag upp Hannah, vi handlade inför imorgon och sedan åt vi middag tillsammans. Så otroligt mätt, vilket jag fortfarande är. Nepp, nu skall jag ta fram kläder inför imorgon, ta på mig pyjamasen och sedan gå och lägga mig. Blir en jobbig dag imorgon, men nu är det bara sex riktiga skoldagar kvar av grundskolan. Wow, känns ju väldigt konstigt att skriva...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback