One Year Ago

Aj, aj, aj. Jag har nått så fruktansvärt ont i min kropp idag, ni förstår mig inte. Men jag kom iallafall iväg till skolan. Fick reda på att jag fått två A under två nationella i engelska, men desto sämre på två andra. Men sådant är livet. Och på idrotten spelade vi fotboll, som vanligt fick jag stå i mål. Suckar x 100. Ogillar att stå utan min utrustning! Får så ont i händerna och benen så att det inte är sant. Men jag slängde mig inte idag, vägrade skrapa upp benen. 
 
Nu är jag fixad och skall fixa mig lite till. Skall nämligen iväg till Liseberg och se Darin. Just nu vet jag bara att det är pappa, min styvmamma och jag. Är inte helt hundra på den punkten. Men det skall iallafall bli kul. Var ett tag sedan vi var iväg och gjorde något liknande. 
 
Såg jag ut så här för exakt ett årsedan? Helt osminkad också...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback