Hard Rock Café

Kom precis innanför dörren. Var nämligen iväg och firade Paria med tjejer från klassen. Vart riktigt mysigt och vi hade super kul! Bästa måste vart när typ hela Hard Rock Café sjöng för henne. Sämsta saken idag var väl att jag hade jättemycket panik över vad jag skulle ha på mig. Men jag fick lånat en kjol av min styvmamma så det löste sig jättebra.
 
Nu skall jag rensa min mail och sedan kolla på Eurovison Song Contest finalen. Är det någon speciell ni hejar på? Jag tycker faktiskt att Robin är en utav de bästa. Ganska dåliga låtar med i år. Men vi får se!
 
Bild från arkivet eftersom att datorn brukar med mig.


Paria

Det var såååå kul!!

2013-05-19 // 01:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback