Tjoho

Åh, vad jag har haft roligt idag. Gick relativt bra på svenska lektionen. Fick läst lite mer än vanligt. Sedan så hade vi som vanligt håltimma så vi spelade Left4Dead2. Sedan gick jag och Carro upp till Hannahs rum och låg i hennes säng. Vi har skrattar oerhört mycket. Mest åt ljuden som Otto och Hannah gav ifrån sig. Skrattat typ hela dagen och det slutade inte på bussen. Om man sitter längst fram bakom föraren så är det en slags spegel där. Självklart skulle jag och Carro sitta där och tönta oss.
 
Dessutom planerade vi lite inför min andra Stockholms resa i år. Eller, det var mest skämt men ändå. Längtar sönder till påsklovet, min födelsedag, flytten, Bieber, 1D, balen, skolavslutningen, Olly Murs och en eventuell London resa. Nu kör vi!


Kan du skria mer personligare inlägg, självförtroende, självkänsla, vikt, kärlek.?
Fin blogg!

Svar: självklart. förlåt att jag inte har svarat! Hur menar du? Menar du hur jag känner för de här ämnena? Kan du inte utveckla frågan lite mer? :)
Louise Burgos

2013-03-19 // 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback