Rensar

Vaknade runt nio och tog på mig första bästa kläderna. Mamma och jag åkte iväg till läkarn. Fick veta att det inte vart svullet i halsen men det var lite andra problem. Efteråt åt vi frukost på espresso house och det var så himla gott! Gör aldrig det så det var definitivt värt pengarna. Fick även med mig ett par byxor hem som jag blev super nöjd med. 
 
Mamma och jag har i stort sedan vi kom hem fixat i mitt rum. Slängt så förbaskat mycket och det känns så bra. Vissa saker har ju tagit emot men jag har ändå fått iväg det. Nu finns det dessutom ingen återvändo. Rummet börjar sakta men säkert bli tomt. Ska ju snart flytta också, så då köper jag säkert massa nya onödiga saker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback