Helg

Äntligen helg. Min vecka har vart hyffsat normal. Hade utvecklingssamtal och simtest, det var väl det som vart annorlunda. Sedan fikade jag med Hannah och Carro. Så inte mycket annat. Jag och min styvmamma* har börjat kolla på en ny serie också. Tänker inte säga vilken det är för då kommer alla att skriva vad som händer och så vidare. Då är det bara tråkigt. 
 
Har mått ganska dåligt idag. Illamående och så. Men förhoppningsvis går det över. Min pappa har tagit hand om mig och det uppskattas så himla mycket. Hunden har myst med mig i stort sätt hela dagen också. Antagligen för att vi gick en lite längre promenad imorse. 
 
*Ser henne inte som min styvmamma. Mer som vän. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback