Friidrotts-EM

Åh, den har dagen har vart lång. Gick hemifrån runt tjugo i åtta och mötte upp min klass utanför Svenska Mässan. Sedan satt vi på en grymt långtråkig föreläsning med Erica Johansson, Carolina Klüft, Kajsa Bergqvist och två andra som vi glömde namnet på. 
Sedan fick vi gå in på Skandinavium och kolla lite på EM men vi tröttnade ganska fort på det också så vi gick runt lite och kolla. Vi fick bland annat gratis sockervadd, godis, ost och liknande. 
 
Efteråt drog jag och fem andra kompisar till Subway och åt. Blev riktigt mätt plus att jag fick en gratis kaka. Klagar vi inte över. Och sedan fick jag köpt presenter till min vän och hon kommer bli så glad! Efteråt gick vi runt och kollade lite och spelade bland annat XBOX.
 
Åkte sedan hem och bytte om och mötte sedan upp lite släktingar från mammas sida. Och jag åt oxfilé. Gud vad gott det vart! Fick även handlat hem lite saker som behövdes. Och sedan har jag mest tagit det lugnt. Är super trött så jag ska nog snart gå och lägga mig! Blir en lång dag imorgon också. Suck. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback