My Weekend

Hoppsan sa! Glömde bort bloggen för ett litet tag. Men i fredags var Cassie här och vi fjantade oss otroligt mycket, precis som vanligt. Vi spelade även in två nya videor som jag förhoppningsvis kommer kunna ladda upp inom en snar framtid. På kvällen stack mamma och jag iväg till vänner och grillade. 
 
I lördags var jag med Cassie återigen. Vi köade typ hela dagen, för att senare komma in i första sektionen på Håkan Hellströms konsert. Jag, som aldrig tyckt om honom, tyckte det var kul. Cassie och jag dansade, skratta och hade allmänt kul. Alla människor var mer eller mindre flippade. Och Håkan bjöd på en väldigt bra scen närvaro! 
 
Igår gjorde vi typ ingenting, tog det mer lugnt. Och sedan satt jag och sydde mer eller mindre hela natten. Framåt kvällen kollade jag på Jakten På Lycka. Så himla bra film!
 
Så normala
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback