Jobba

Godmorgon på er! Vaknade för en liten stund sedan och nu sitter jag här och försöker att inte somna. För inatt vart jag vaken ganka länge, även om jag visste att jag skulle ångra mig grovt. Och det gör jag nu. Men gjort är gjort och det går inte att göra om. 
 
Vet ni vad? Vissa pratar ju om fyllelås på mobilen. Jag borde ha idiotlås för varje gång jag sover så går jag ibland in och kollar instagram. Alltså, jag sover ju inte riktigt. Innan jag riktigt vaknade gjorde jag det. Och sedan när jag vaknade till liv fattade jag vad jag hade gjort. Ja, ingen kommentar på det! 
 
Nej, nu måste jag dra några drag med maskaran, borsta tänderna och sedan måste jag nog rusa! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback