Hej, gult ögonlock!

Jag är trött. Känns som att jag börjar varje inlägg med det. Men jag stack iallafall iväg till Espresso och fikade med Jacqui. Blev typ min lunch. Så där satt vi väldigt länge innan vi faktiskt gick iväg och gick in i affärer. Vi kollade runt och skämtade om massa konstigt accessoarer och klädesplagg. Samtidigt som vi dräglade över massor som var alldeles för dyrt. Och sedan kom regnet. Och det blev kallt. Jag hade ändå jacka och tjocktröja och frös, så att Jacqui frös förstår jag verkligen! 
 
Men vi tog skydd inne i Nordstan. Tillslut blev det nästan för varmt. Som vanligt gick vi in på Monkey och kollade. Och idag köpte vi något där för första gången! Dock var det varsin väldigt basic tjockare tröja fast med annorlunda färger. Blev väldigt nöjd. Eftersom att vi också är två nödar gick vi in på Bokia och kolla runt. Köpte en kalender eftersom att min börjar gå mot sitt slut så att jag inte står där i mitten av juli utan kalender, inte så bra. 
 
Pappa ringde mig och eftersom att Jacqui skulle iväg och träna så åkte jag och kollade på After Earth. Alltså, jag vet inte om jag tyckte om den eller inte. Eller om jag tycker att Jaden Smith är bra eller inte. För hela filmen handlade i stort sett bara om honom. Så ja, men jag tyckte den väl var bra. Will Smith är enligt mig en sjukt begåvad skådespelare så det gjorde mig absolut ingenting! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback